[gpt3]
صنعت شیرینی سازی جهانی به طور مداوم در حال تکامل است تا نیازهای مصرف کنندگان امروزی را برآورده کند. با توجه به نگرانی های بهداشت جهانی در نتیجه کووید-19، افزایش قابل توجهی در مصرف شیرینی جات مشاهده شده است. بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان از سه وعده غذایی سنتی در روز به وعده های کوچک روی می آورند. افراط در شیرینی پزی با تمام فواید سلامتی آن به روند رو به رشدی ادامه می دهد.
روند تغییر در بازار شیرینی
پیش بینی می شود که بازار جهانی شیرینی در چند سال آینده تا سال 2024 با CAGR 3.45٪ رشد کند. سبک زندگی شلوغ مردم جایگزین وعده های غذایی با میان وعده ها شده است. تغییر الگوهای غذایی مصرف کنندگان نشانه ای از غذای راحت است که نشان دهنده رشد مشاهده شده در صنعت شیرینی سازی است. شکلات همچنان محبوبترین کالای زیرشاخه است، با خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه به عنوان بازارهای قوی محصولات شیرینیسازی عجیب و غریب. شیرینی های کم کالری، کاکائو و مواد تشکیل دهنده شیرینی پزی به دلایل بهداشتی انتخاب طبیعی مصرف کنندگان است. قنادی قندی از دیگر بخش های محبوب است.
روندهای صنعت
ترجیح برای شکلات تلخ
در پیشبینی اخیر Euromonitor، پیشبینی میشود که فروش شکلات تلخ از شکلات معمولی پیشی بگیرد. این تغییر نتیجه گرایش روزافزون مصرف کنندگان به سمت یک سبک زندگی سالم همراه با ولع خواهد بود و شکلات تلخ با فواید تغذیه ای آن کاملاً با این شرایط مطابقت دارد. تولیدکنندگان نیز متوجه این تغییر شدهاند و شکلاتهایی را که میوهها و آجیلها را به جای شکر شیرین کردهاند، بیرون میآورند.
میان وعده های گیاهی
محبوبیت فزاینده ای از اسنک بارها با مواد گیاهی در سال های اخیر در میان مصرف کنندگانی که طرفدار محصولات طبیعی و سالم هستند، وجود دارد.
تمرکز بر پایداری
در حال حاضر پایداری حوزه اصلی صنعت شیرینیسازی و همچنین مصرفکنندگانی است که آماده پرداخت هزینه اضافی برای سرمایهگذاری در این هدف با تمرکز سازگار با محیطزیست هستند.
به سراغ میان وعده هایی با ارزش غذایی بروید
مصرف کنندگان قبل از خرید مواد تشکیل دهنده، میزان کالری، طعم های موجود در میان وعده ها را در نظر می گیرند. آنها آماده اند تا وعده های غذایی سالم را با میان وعده های غنی از مواد مغذی جبران کنند، اگرچه برخی از تأثیرات فرهنگی بر طعم ها مربوط به منطقه خاص است.
افزایش تقاضا برای شیرینی های بدون شکر
تقاضای فزاینده ای برای شیرینی های بدون قند در میان مصرف کنندگان مراقب سلامتی مانند شیرینی های آب پز بدون قند محبوب وجود دارد. این اقلام دارای فواید سلامتی متعددی از جمله افزایش انرژی و احساس تندرستی هستند.
پایبندی به دستورالعمل های غذایی
دستورالعمل های غذایی به طور قابل توجهی بر صنعت غذا تأثیر می گذارد. محبوبیت روزافزون رژیمهای کتو و اتخاذ سبک زندگی کم کربوهیدرات باعث شده است که محصولات لبنی به گزینه مطلوب میانوعده تبدیل شوند. تقاضای فزاینده ای برای گزینه های تک وعده ای روی پنیر دلمه، خامه ترش و پنیر به عنوان بخشی از یک میان وعده سالم وجود دارد.
آینده ای شیرین
تخمین زده می شود که بازار جهانی غذای میان وعده 217.2 میلیارد دلار رشد کند (منبع: PR Newswire). با افزایش تعداد مصرف کنندگان آگاه به سلامت در سراسر جهان، تغییر قابل توجهی به سمت میان وعده های سالم رخ خواهد داد. برای همگام شدن با این نیاز در حال تغییر، صنعت شیرینی سازی به تدریج در حال توسعه است.
حتی با وجود بحران بهداشتی و رکود اقتصادی که در سرتاسر جهان به دلیل کووید-19 مشاهده می شود، صنعت تنقلات و شیرینی ها از رشد اقتصادی ثابتی برخوردار است. مصرف کنندگان آماده اند تا برای تنقلات سالم هزینه بیشتری بپردازند بدون اینکه از طعم آن چشم پوشی کنند. مصرف کنندگان به دنبال غذای راحت هستند و خوردن تنقلات سالم در حین حرکت، انتخابی عالی به عنوان منبع انرژی است. برای بقا در صنایع غذایی، درک نیازهای در حال تغییر مصرف کنندگان و اقدام بر اساس آن برای کسب و کارها حیاتی است.
[/gpt3]
صنعت شیرینی سازی جهانی به طور مداوم در حال تکامل است تا نیازهای مصرف کنندگان امروزی را برآورده کند. با توجه به نگرانی های بهداشت جهانی در نتیجه کووید-19، افزایش قابل توجهی در مصرف شیرینی جات مشاهده شده است. بیشتر و بیشتر مصرف کنندگان از سه وعده غذایی سنتی در روز به وعده های کوچک روی می آورند. افراط در شیرینی پزی با تمام فواید سلامتی آن به روند رو به رشدی ادامه می دهد.
روند تغییر در بازار شیرینی
پیش بینی می شود که بازار جهانی شیرینی در چند سال آینده تا سال 2024 با CAGR 3.45٪ رشد کند. سبک زندگی شلوغ مردم جایگزین وعده های غذایی با میان وعده ها شده است. تغییر الگوهای غذایی مصرف کنندگان نشانه ای از غذای راحت است که نشان دهنده رشد مشاهده شده در صنعت شیرینی سازی است. شکلات همچنان محبوبترین کالای زیرشاخه است، با خاورمیانه و آسیا و اقیانوسیه به عنوان بازارهای قوی محصولات شیرینیسازی عجیب و غریب. شیرینی های کم کالری، کاکائو و مواد تشکیل دهنده شیرینی پزی به دلایل بهداشتی انتخاب طبیعی مصرف کنندگان است. قنادی قندی از دیگر بخش های محبوب است.
روندهای صنعت
ترجیح برای شکلات تلخ
در پیشبینی اخیر Euromonitor، پیشبینی میشود که فروش شکلات تلخ از شکلات معمولی پیشی بگیرد. این تغییر نتیجه گرایش روزافزون مصرف کنندگان به سمت یک سبک زندگی سالم همراه با ولع خواهد بود و شکلات تلخ با فواید تغذیه ای آن کاملاً با این شرایط مطابقت دارد. تولیدکنندگان نیز متوجه این تغییر شدهاند و شکلاتهایی را که میوهها و آجیلها را به جای شکر شیرین کردهاند، بیرون میآورند.
میان وعده های گیاهی
محبوبیت فزاینده ای از اسنک بارها با مواد گیاهی در سال های اخیر در میان مصرف کنندگانی که طرفدار محصولات طبیعی و سالم هستند، وجود دارد.
تمرکز بر پایداری
در حال حاضر پایداری حوزه اصلی صنعت شیرینیسازی و همچنین مصرفکنندگانی است که آماده پرداخت هزینه اضافی برای سرمایهگذاری در این هدف با تمرکز سازگار با محیطزیست هستند.
به سراغ میان وعده هایی با ارزش غذایی بروید
مصرف کنندگان قبل از خرید مواد تشکیل دهنده، میزان کالری، طعم های موجود در میان وعده ها را در نظر می گیرند. آنها آماده اند تا وعده های غذایی سالم را با میان وعده های غنی از مواد مغذی جبران کنند، اگرچه برخی از تأثیرات فرهنگی بر طعم ها مربوط به منطقه خاص است.
افزایش تقاضا برای شیرینی های بدون شکر
تقاضای فزاینده ای برای شیرینی های بدون قند در میان مصرف کنندگان مراقب سلامتی مانند شیرینی های آب پز بدون قند محبوب وجود دارد. این اقلام دارای فواید سلامتی متعددی از جمله افزایش انرژی و احساس تندرستی هستند.
پایبندی به دستورالعمل های غذایی
دستورالعمل های غذایی به طور قابل توجهی بر صنعت غذا تأثیر می گذارد. محبوبیت روزافزون رژیمهای کتو و اتخاذ سبک زندگی کم کربوهیدرات باعث شده است که محصولات لبنی به گزینه مطلوب میانوعده تبدیل شوند. تقاضای فزاینده ای برای گزینه های تک وعده ای روی پنیر دلمه، خامه ترش و پنیر به عنوان بخشی از یک میان وعده سالم وجود دارد.
آینده ای شیرین
تخمین زده می شود که بازار جهانی غذای میان وعده 217.2 میلیارد دلار رشد کند (منبع: PR Newswire). با افزایش تعداد مصرف کنندگان آگاه به سلامت در سراسر جهان، تغییر قابل توجهی به سمت میان وعده های سالم رخ خواهد داد. برای همگام شدن با این نیاز در حال تغییر، صنعت شیرینی سازی به تدریج در حال توسعه است.
حتی با وجود بحران بهداشتی و رکود اقتصادی که در سرتاسر جهان به دلیل کووید-19 مشاهده می شود، صنعت تنقلات و شیرینی ها از رشد اقتصادی ثابتی برخوردار است. مصرف کنندگان آماده اند تا برای تنقلات سالم هزینه بیشتری بپردازند بدون اینکه از طعم آن چشم پوشی کنند. مصرف کنندگان به دنبال غذای راحت هستند و خوردن تنقلات سالم در حین حرکت، انتخابی عالی به عنوان منبع انرژی است. برای بقا در صنایع غذایی، درک نیازهای در حال تغییر مصرف کنندگان و اقدام بر اساس آن برای کسب و کارها حیاتی است.